Regulamin sklepu internetowego www.pasiekapodjablonia.pl
1. Postanowienia ogólne
1.1. Właściciel
Sklep internetowy działający pod adresem internetowym www.pasiekapodjablonia.pl oraz jego subdomenach, zwany dalej SKLEPEM INTERNETOWYM jest własnością Macieja Szczepaniaka prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą:
Pasieka pod jabłonią Maciej Szczepaniak
ul. Ogrodowa 19
62-586 Rzgów
REGON 388186573;
NIP 6651191470,
Telefon: +48 534108105
Mail: szczepaniak.szym@wp.pl
zwanego dalej PASIEKA POD JABŁONIĄ.
1.2. Klienci
SKLEP INTERNETOWY przeznaczony jest tylko i wyłącznie dla osób pełnoletnich
1.3. Regulamin
Sprzedaż poprzez SKLEP INTERNETOWY odbywa się według zasad niniejszego Regulaminu. Rejestracja klienta i złożenie przez niego zamówienia na stronie www.pasiekapodjablonia.pl jest jednoznaczne z akceptacją przez klienta Regulaminu i zobowiązaniem przestrzegania określonych w nim zasad.
1.4. Wymagania techniczne
Do korzystania ze SKLEPU INTERNETOWEGO konieczny jest dostęp do Internetu, konto poczty elektronicznej oraz numer telefonu komórkowego w celu ewentualnej weryfikacji złożonego zamówienia. Konto poczty elektronicznej oraz numer telefonu komórkowego muszą być własnością klienta rejestrującego się w serwisie www.pasiekapodjablonia.pl
2. Zakupy
2.1. Firma
Firma PASIEKA POD JABŁONIĄ prowadzi sprzedaż internetową za pośrednictwem serwisu www.pasiekapodjablonia.pl. Firma PASIEKA POD JABŁONIĄ prowadzi także sprzedaż w swoim sklepie w miejscowości Rzgów (woj. Wielkopolskie), ul. Ogrodowa 19.
2.2. Obszar działalności
Usługi oferowane za pośrednictwem serwisu www.pasiekapodjablonia.pl dostępne są na terenie całej Polski.
2.3. Klienci
Z oferty SKLEPU INTERNETOWEGO mogą korzystać tylko i wyłącznie pełnoletnie osoby fizyczne oraz osoby prawne. Zamówienie w sklepie internetowym może być więc złożone wyłącznie przez osobę prawną lub osobę, która ukończyła 18 lat. Nasi kurierzy legitymują osoby odbierające przesyłkę, celem potwierdzenia danych personalnych zamawiającego. Kurier odmówi wydania przesyłki osobie NIEPEŁNOLETNIEJ lub osobie będącej pod wpływem alkoholu.
2.4. Opisy produktów
Zamieszczone na stronach internetowych SKLEPU INTERNETOWEGO informacje o produktach oferowanych do sprzedaży pochodzą od producenta. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby były one aktualne i zgodne ze stanem faktycznym. Przed użyciem produktów klient ma obowiązek zapoznania się z informacjami zamieszczonymi przez producenta na opakowaniu produktu.
2.5. Ceny
Wszystkie ceny i koszty dostawy podane na stronie internetowej www.pasiekapodjablonia.pl są podane w polskich złotych i zawierają podatek VAT, czyli są cenami brutto.
2.6. Promocje
Wszelkie promocje, kupony rabatowe, czy inne rabaty nie mogą być łączone. Upusty cenowe udzielone są od kwoty brutto.
2.7. Oferta handlowa
Zamówienie złożone przez klienta w serwisie www.pasiekapodjablonia.pl stanowi Ofertę w rozumieniu przepisów prawa cywilnego. Przyjęcie oferty przez www.pasiekapodjablonia.pl następuje w momencie wysłania do klienta maila z potwierdzeniem zamówienia.
2.8. Zawarcie transakcji
Zawarcie transakcji kupna/sprzedaży pomiędzy klientem a firmą Pasieka pod jabłonią następuje w momencie potwierdzenia wpłaty ceny za towar na rachunek bankowy oraz przekazania klientowi zamówionego towaru. Dokument sprzedaży jest wystawiony na podstawie obowiązującej w chwili akceptacji zamówienia przez kupującego ceny sprzedaży na stronach SKLEPU INTERNETOWEGO Miejscem sprzedaży jest sklep Pasieka pod jabłonią usytuowany w miejscowości Rzgów, ul. Ogrodowa 19.
3. Zamówienia
3.1. Rejestracja
Klient może złożyć zamówienie w SKLEPIE INTERNETOWYM www.pasiekapodjablonia.pl poprzez rejestracje konta w serwisie lub może złożyć zamówienie wybierając opcję ZAMÓW JAKO GOŚĆ.
3.2. Składanie zamówienia
Zamówienie składa się poprzez wybranie towaru i dodanie go do koszyka w SKLEPIE INTERNETOWYM. Dodanie poszczególnych produktów do wirtualnego koszyka odbywa się po kliknięciu ikonki “Dodaj do koszyka”. Akceptacja całego zamówienia odbywa się po kliknięciu przycisku “Dalej”.
3.3. Realizacja zamówienia
Potwierdzenie przyjęcia zamówienia klienta przez SKLEP INTERNETOWY zostanie przesłane mailowo do klienta. Rozpoczęcie realizacji zamówienia może być w uzasadnionych przypadkach uwarunkowane telefoniczną rozmową mającą na celu weryfikację złożonego przez klienta zamówienia. SKLEP INTERNETOWY zastrzega sobie prawo do anulowania złożonego zamówienia.
Zamówienia złożone w piątki po godzinie 14:30, soboty, niedzielę oraz święta – będą realizowane następnego dnia roboczego.
3.4. Możliwość anulowania zamówienia
Klient ma prawo, bez podawania przyczyny, anulować złożone przez niego zamówienie w ciągu 24 h od momentu złożenia zamówienia . Anulowanie zamówienia odbywa się poprzez wypełnienie „Formularza kontaktowego” na stronie głównej. Prosimy wtedy o podanie imienia i nazwiska osoby składającej zamówienie oraz numeru zamówienia w tytule maila.
3.5. Termin realizacji dostawy
Realizacja zamówień następnego dnia po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
W przypadku wpływu płatności przed godziną 14.30, zamówienie jest realizowane tego samego dnia. Jeśli przelew wpłynie na nasze konto po godzinie 14.30, wysyłka nastąpi następnego dnia roboczego.
SKLEP INTERNETOWY nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niedostarczenie zamówienia w podanym terminie w wyniku wydarzeń i sytuacji, na które nie ma wpływu.
3.6. Odmowa realizacji zamówienia
SKLEP INTERNETOWY zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia gdy:
- klient nie jest osobą pełnoletnią,
- klient nie przestrzega zasad określonych w Regulaminie,
- nie można było potwierdzić zamówienia telefonicznie podczas gdy uznano, że dane zamówienie wymaga takiej weryfikacji.
4. Płatności
4.1. Sposoby płatności
Przy składaniu zamówienia, klient sam zaznacza formę płatności. Przy wyborze formy płatności, klient musi zwrócić uwagę, że w przypadku niektórych form płatności, np. za pobraniem, to koszty związane z dostawą towaru będą podwyższone.
Możliwe są następujące formy dokonania płatności:
- poprzez serwis PRZLEWY24.pl
- kartą kredytową/debetową
- gotówką w przypadku odbioru własnego lub w przypadku przesyłki kurierskiej za pobraniem.
5. Dostawy
5.1. Dostawca
Dostawy odbywają za pośrednictwem dostawców firmy kurierskiej wskazanej przez KLIENTA podczas składania zamówienia.
Dostępne metody dostawy:
- Paczkomaty InPost
- Kurier InPost
- Kurier DPD
- Kurier DHL
5.2. Powtórna dostawa
W przypadku nieobecności klienta pod wskazanym przez niego adresem w trakcie składania zamówienia dostawca firmy kurierskiej pozostawi awizo. Kurier podejmie 2 próby dostarczenia przesyłki, po czym zostanie ona odesłana do SKLEPU INTERNETOWEGO. SKLEP INTERNETOWY nie ponosi odpowiedzialności za utrudnienia doręczenia przesyłki leżące po stronie klienta. Po upewnieniu się w drodze mailowej lub telefonicznej jakie były przyczyny niedoręczenia przesyłki, SKLEP INTERNETOWY ponownie wyśle przesyłkę, ale zostanie klientowi naliczona dodatkowa opłata w tej samej wysokości co wynikającej z pierwszego zamówienia.
5.3. Odmowa przyjęcia zamówienia
Odmowa przyjęcia złożonego przez klienta zamówienia będzie równoważne z naruszeniem niniejszego regulaminu i skutkuje tym, że pieniądze za towar nie będą zwrócone.
6. Reklamacje i zwroty
6.1. Przesyłka uszkodzona lub niezgodna z zamówieniem
W przypadku stwierdzenia niezgodności przesyłki lub jej uszkodzenia z zamówieniem przy realizacji dostawy przez dostawców firmy kurierskiej, klient zobowiązany jest do wypisania wspólnie z pracownikiem firmy kurierskiej protokołu uszkodzenia oraz poinformowania o tym SKLEPU INTERNETOWEGO. Klient ma obowiązek sprawdzenia, czy otrzymana przesyłka nie jest uszkodzona oraz, czy nie nosi śladów wcześniejszego możliwego otwierania. Protokół ten zostanie przekazany do Biura Obsługi Klienta i rozpatrzone w ciągu 30 dni roboczych. Przyjęcie dostawy przez klienta, potwierdzone jego podpisem na formularzu dostawy, traktowane będzie jako potwierdzenie zgodności dostawy ze złożonym zamówieniem.
W przypadku towaru niezgodnego z zamówieniem koszt przesyłki ponosi sklep i zwraca koszt przesyłki za odesłanie towaru przez Klienta do sklepu.
6.2. Reklamacje i zwroty
Klienci SKLEPU INTERNETOWEGO mogą dokonać zwrotu zakupionego w terminie 14 dni od zrealizowanej dostawy bez podania przyczyny zwrotu. Towar musi jednak być fabrycznie zapakowany, a opakowanie znajdować się w stanie nienaruszonym. W celu dokonania zwrotu zakupionego towaru, należy wypełnić formularz kontaktowy na stronie internetowej sklepu podając w tytule wiadomości „zwrot towaru”.
W przypadku uszkodzenia towaru w czasie dostawy lub dostarczenia produktów z wadą fabryczną, klient zobowiązany jest spisać z dostawcą SKLEPU INTERNETOWEGO lub kurierem protokół jak opisano w punkcie 6.1 tego regulaminu, powiadomić o tym SKLEP INTERNETOWY poprzez wypełnianie formularza kontaktowego na stronie internetowej sklepu. Po wcześniejszym zawiadomieniu SKLEPU INTERNETOWEGO, klient może odesłać wadliwy towar i żądać zwrotu zapłaconych pieniędzy.
Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni. O wyniku jej rozpatrzenia klient zostanie powiadomiony na piśmie na adres poczty elektronicznej bądź na adres zamieszkania podany podczas procesu rejestracji. Brak odpowiedzi we wskazanym terminie zostanie uznany za pozytywne rozpatrzenie reklamacji. SKLEP INTERNETOWY zwraca klientowi należność za reklamowany towar w ciągu 7 dni od daty pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, na konto podane przez klienta podczas zamówienia lub przekazem pocztowym na adres zamieszkania klienta.
SKLEP INTERNETOWY nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Zdjęcia w serwisie SKLEP INTERNETOWY mają charakter poglądowy i różnice pomiędzy zdjęciami, a faktycznym wyglądem produktu nie mogą stanowić podstawy do reklamacji.
7. Zasady poufności i ochrona danych osobowych
7.1
Klient rejestrując się do SKLEPU INTERNETOWEGO i podając swoje dane osobowe wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002, nr 101, poz. 926, z późn. zm.) a od 25 maja 2018 roku zgodnie z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO) przez firmę „Pasieka pod jabłonią” w celu realizacji przesyłki/przesyłek. W procesie rejestracji Uczestnik akceptuje Politykę Prywatności oraz Regulamin sklepu.
7.2.
Zgody, o której mowa w pkt. 7.1 powyżej, zostają udzielone poprzez zaznaczenie specjalnego pola w Formularzu Rejestracyjnym i mogą zostać cofnięte przez Właściciela konta w ramach aktualizacji danych na Koncie Indywidualnym. Cofnięcie akceptacji Polityki Prywatności lub/i Regulaminu Programu skutkuje usunięciem konta. Usunięcie konta jest równoznaczne z usunięciem danych osobowych Klienta i cofnięciem wszystkich zgód. SKLEP INTERNETOWY będzie przechowywał dane, w zakresie dopuszczonym przez przepisy prawa, w celu dochodzenia lub obrony roszczeń lub obrony przed roszczeniami a po okresie przedawnienia roszczeń wszystkie dane zostaną trwale usunięte.
7.3
Niezbędnym elementem procedury rejestracji oraz złożenia zamówienia jest podanie przez Klienta jego danych osobowych, które są oznaczonych jako obligatoryjne. Wymagane jest także wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych podanych podczas rejestracji. Podanie danych osobowych oznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu rejestracji oraz złożenia zamówienia, ich realizacji oraz obsługi. Podanie danych osobowych nieoznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne.
7.4
Zgromadzone dane osobowe nie są udostępnianie osobom trzecim, z wyłączeniem przekazania danych podmiotowi uczestniczącemu w realizacji zamówienia w celu dostarczenia Klientowi zamówionych towarów tj. firmie kurierskiej.
7.5 Podstawa prawna
Podstawą przetwarzania Danych Osobowych Klienta jest przede wszystkim konieczność wykonania umowy, której jest stroną lub konieczność podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO). Dotyczy to przede wszystkim Danych Osobowych podawanych w formularzu przy rejestracji, składaniu Zamówień, zgłaszania reklamacji/ zwrotu.
7.6 Pliki cookies
Pliki cookies zbierają dane dotyczące korzystania z Serwisu, w tym podstrony „SKLEP INTERNETOWY” przez Klienta, a ich głównym celem jest ułatwienie Klientowi korzystania ze strony internetowej, dostosowywanie stron do potrzeb i oczekiwań danego Klienta.
7.7
Pliki cookies są wykorzystywane za zgodą Klienta. Zgodna może zostać wyrażona poprzez odpowiednie ustawienia oprogramowania, w szczególności przeglądarki internetowej, zainstalowanego w urządzeniu telekomunikacyjnym wykorzystywanym przez Użytkownika do przeglądania zawartości Serwisu.
7.8
Użytkownik Serwisu może również w każdym czasie ograniczyć lub wyłączyć cookies w swojej przeglądarce przez takie jej ustawienia, aby blokowała cookies lub ostrzegała Klienta przed zapisaniem pliku cookies na urządzeniu, z którego korzysta do przeglądania zawartości SKLEPU INTERNETOWEGO. W takim przypadku może się jednak zdarzyć, że korzystanie ze SKLEPU INTERNETOWEGO będzie mniej wydajne, Klient nie będzie miał dostępu do niektórych treści, a w skrajnych przypadkach może zostać całkowicie zablokowane poprawne wyświetlanie stron SKLEPU INTERNETOWEGO.
7.9 Dostarczanie treści i odpowiedzialność
Klient korzystający z serwisu SKLEP INTERNETOWY ma zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym lub fałszywym. W przypadku podejrzenia podania nieprawdziwych informacji przez klienta, zespół SKLEPU INTERNETOWEGO skontaktuje się z nim telefonicznie, a w razie wątpliwości SKLEP INTERNETOWY zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia. Nie ponosimy odpowiedzialności za podanie błędnych lub fałszywych informacji podczas rejestracji, logowania czy w dalszej korespondencji mailowej, czy telefonicznej. SKLEP INTERNETOWY nie ponosi także odpowiedzialności za niedostarczenie z przyczyn nieleżących po stronie SKLEPU INTERNETOWEGO
7.10
Niniejszy regulamin stanowi integralną część transakcji kupna-sprzedaży pomiędzy klientem a Pasieka pod jabłonią Maciej Szczepaniak. Treść regulaminu jest dla stron wiążąca zgodnie z jego treścią w momencie złożenia przez klienta zamówienia.
7.11
W przypadku braku możliwości załatwienia sprawy na drodze polubownej, sądem właściwym dla rozpatrywania ewentualnych sporów mogących powstać w wyniku wykonywania postanowień niniejszego Regulaminu jest sąd zgodnie z przepisami KC i KPC.
8. OPINIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
8.1
Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym.
8.2
Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.
8.3
Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym
8.4
Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.
8.5
Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.
8.6
Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.
9. Postanowienia końcowe
Klient korzystający z serwisu SKLEP INTERNETOWY ma zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym lub fałszywym. W przypadku podejrzenia podania nieprawdziwych informacji przez klienta, zespół SKLEPU INTERNETOWEGO skontaktuje się z nim telefonicznie, a w razie wątpliwości SKLEP INTERNETOWY zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia. Nie ponosimy odpowiedzialności za podanie błędnych lub fałszywych informacji podczas rejestracji, logowania czy w dalszej korespondencji mailowej, czy telefonicznej.
SKLEP INTERNETOWY nie ponosi także odpowiedzialności za niedostarczenie z przyczyn nieleżących po stronie SKLEPU INTERNETOWEGO